El 22 de gener del 2022 tenia lloc a València una edició especial de 1km1vida, la iniciativa solidària a benefici de la Fundació Vicente Ferrer que per primera vegada tenia lloc de forma física a Espanya, a València, de manera paral·lela a la Ultramarathon d’Anantapur.
La carrera, no competitiva i 100% solidària, va ser promoguda per participants valencians d’edicions anteriors de l’esdeveniment a l’Índia i organitzada Grup Nostresport amb l’objectiu de recaptar fons destinats a la construcció d’un centre d’ortopèdia i rehabilitació a Dornala (Índia), que donarà suport a més de 130 poblacions de la zona.
La prova comptava amb una participació limitada de 340 persones, a l’aire lliure, en sortides per grups de més de 20 corredors i adequada a totes les limitacions sanitàries. L’AUM Ciutat de València constava de dues proves no competitives de 5k i 10k amb sortides cada 20 minuts i un recorregut al voltant de la llera del riu Túria.
El projecte va comportar, des de la tramitació de permisos, a logística, muntatge, desmuntatge, entrega de premis, suport en comunicació, galeria fotogràfica i aftermovie.
Pots veure aquí el reportatge fotogràfic a nostresport.com
I aquí l’aftermovie produït per la nostra línia audiovisual Nostresport TV.
A més, la VII Anantapur Ultramarató (AUM) 2022, que unirà més de mil corredors a tot el món, es correrà a Índia ia més de 20 ciutats, a nivell nacional i internacional, i de manera simultània, a Índia i diferents ciutats com Barcelona, Còrdova, Huelva, Las Palmas, Lleó, Madrid, Mallorca, Múrcia, Tarragona, Terrassa, Tenerife, Toledo, Sevilla; ia ciutats d’Alemanya, Austràlia, Índia, Irlanda, Itàlia, Turquia, USA, entre d’altres.
Fotografías de la Carrera Solidaria Valencia 2022. Fotografías realizadas para Grupo Nostresport Fotografías de la Carrera Solidaria Valencia 2022. Fotografías realizadas para Grupo Nostresport Fotografías de la Carrera Solidaria Valencia 2022. Fotografías realizadas para Grupo Nostresport Fotografías de la Carrera Solidaria Valencia 2022. Fotografías realizadas para Grupo Nostresport Fotografías de la Carrera Solidaria Valencia 2022. Fotografías realizadas para Grupo Nostresport Fotografías de la Carrera Solidaria Valencia 2022. Fotografías realizadas para Grupo Nostresport Fotografías de la Carrera Solidaria Valencia 2022. Fotografías realizadas para Grupo Nostresport
Recent Comments