La XIII Carrera d’Empreses València by CYES. ha tornat a superar totes les expectatives en el matí del diumenge 4 de maig, amb una participació rècord de 10.577 inscrits, consolidant-se com una de les proves populars de referència del calendari valencià.
La cita, organitzada per Grupo Nostresport., va comptar amb dues distàncies homologades per la RFEA de les quals la participació ha sigut del 59% per a la 5K i el 41% per a la 10K. Sobre estos inscrits han sigut finishers, han creuat la línia de meta, resultats provisionals encara, 8.124 atletes, 3.300 la 10K i 4.824 la 5K.
Guanyadors individuals
La jornada va ser especialment memorable gràcies a l’altíssim nivell competitiu. Es van batre els quatre rècords absoluts de la carrera, en ambdues categories i distàncies:
- 10K Masculí: Germán Císter Lázaro (Decathlon) – 00:31:31. Rècord de la prova
- 10K Femení: Lucía Valero Garrido (365 Rider) – 00:35:45 Rècord de la prova
- 5K Masculí: Edison Castellano (Iberdrola) – 00:15.33
- 5K Femení: Aria Aberley-Barker (individual) – 00:17:55
Guanyadors per equips i inclusiva
La classificació definitiva per equips i inclusiva es farà pública en un parell de dies una vegada ateses les possibles incidències de cronometratge en cas que n’hi haguera.
Lliurament de premis
La cerimònia oficial de lliurament de premis tindrà lloc el pròxim dijous 16 d’abril a les 19:00 hores al Teatre La Plazeta, on es reconeixerà els millors equips i participants d’esta edició.
La Carrera d’Empreses València by Cyes compta amb el patrocini de CYES, VOLKSWAGEN Group Service, TUNERGÍA, VITALDIN, CARNICAS SERRANO, CELESTICA, MSC i AMFRESH, a més de la col·laboració de CC Arena, Naranjas Motilla, Sulkata, Vithas, ITE, Wild Balace, Más Orange, Toteemi, Me gusta correr, Zumex, Nealis, FisioforYou i Teatre La Plazeta a més de Nostresport.com com media partner.






Recent Comments